Thursday, July 12, 2012

Kenduri Kendara

Sincerely love by EiNeZz at Thursday, July 12, 2012
Assalamualaikum dan hai semua... 

Time cuti macam nie lah baru dapat berkumpul dengan saudara-mara tersayang. Hari tu aku pegi rumah uncle aku sebab ada kenduri doa selamat sempena pindah rumah baru. So, aku jugaklah orang yang paling excited sebab nak jumpa cousins aku. Bila dah jumpa riuhlah alam semesta dibuatnya. tehee~

Tengoklah tetamu yang datang baru nak menjamah makanan. Aku plak time ni dah kenyang tinggal tunggu makanan dalam perut diproses. WAKAKAK! :D

Mampu tengok jer. Dah tak larat nak makan. Kenyang tahap Doreamon! ;p

Makan-makan... :9

Here my girls! Ain, Kelly & Ibah ♥

♥ ♥ ♥ Saranghae ♥ ♥ ♥

Sentap!!!

Mooo... mooo.. *buat tanduk*

Gediks2 manje.... :P

Perasan chantek! (^_^)v

Anak-beranak. :)

Nenek saya yang comel

Kanak-kanak riang. Ngee~

Edited by Ain ^__^

Ok itu jer tuk kali. Will be updated another story soon. Hugs and kisses... xoxo


~WASALAM~


Thanks for reading this entry.

1 say you love me too:

o.O said...

waaahhhh macam-macam xtvt korang buat.. sronoknya.. comel la teddy bear tu!!!

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review