Thursday, June 9, 2011

Pertama Kali

Sincerely love by EiNeZz at Thursday, June 09, 2011
salam sayang semua...

seperti biasa ibu akan kejutkan aku bagun solat subuh... selagi aku x terduduk x kan pernah berenti panggil2 nma aku.. kebetulan semalam aku tidur dengan ibu sebab ayah outstation...
so aku angkat la suma bantal, bantal peluk, toto, hp, handsfree dll trun balik p bilik aku...
aku rasa agak lemah plak pagi nie.. aku sentuh2 dahi dan leher agak panas.. sah2 aku demam...
bt pertama kalinya aku demam sejak berada di rumah..
sebelum nie memang slalu demam tapi d usm la.. maklumlah cuasa d penang agak panas..
lepas solat aku baring kejap d katil. erm rasa mau nangis pun ada..
mungkin muka aku lebih teruk dari nie kalau nanges! wuwuu~

pagi2 lagi VR call.. mgkn kebetulan dia d sana baru mau solat subuh... aku bagi taw aku demam + flu.. maksudnya aku x larat mo ckp pnjg2.. so aku harap dia fhm.. lama dia diam.. aku ckp hello100x dia x cakap pa2.. then aku off trus.. arrghh!! malas mau fikir.. mungkin dia kecik ati sebab semalam.. then aku on lappy jap mcm besa tegur c sayangs dua org tue dulu... sempat jgk ketawak2 even demam (=

last2 aku kuatkan diri tuk bangun. konon nya mau cycling.. besa la mo kuruskan badan katakan.. plus2 cuti skola nie ramai bt kenduri la, majlis kawin, akikah bla~ bla~ so aku jadi mangsa keadaan tuk makan suma makanan yang dihidangkan... :D (syurganya!!!)
tp aku bukan cycling d luar tp dalam rumah seja.. alaa guna basikal yang macam dalam gym tue.. beberapa hari nie aku gigih cycling.. Alhamdulillah berat aku 45kg trun 43kg... aku plu berusaha keras lagi tuk balik pada berat asal 40kg... CHAIYOK!! ^__^ v
giler cool kalau aku ada boyfriend cycling macam nie.. xD
(sumpah x cari lain)

macam besa aku akan dgr lagu time cycling.. supaya semangat la skit kan...
tapi.. tapi... belum pun sempat habis 1 lagu aku dah x larat. kaki ni mcm kebas.. aku x nak push muscle aku tuk bekerja so aku stop... nie mesti sebab demam.. ingat kan kalau berpeluh boleh la cepat sembuh... then aku trus p mesin infrared tuk massage kaki... hadduiyy bila dengar aku on mesin tue trus kazen2 aku yg kurang matang nie menyerbu... mo jgk ikut2... =.="
semua datang keliling aku ckp ini itu sampai aku fed up tauk!!! "shut up! p main jau2. kak ein letih nie kurang sihat" normally ayat seperti itu x kluar dari mulut, cukup skadar hati berbicara... kui3~ ;P

15min lepas tue aku off kan mesin.. aku refill air yang hilang dengan minum air biodisc...
lepas tue aku cycling lagi.. time tue kaki rasa ringan skit mau kayuh. tp x lama macam selalu... suda cukup penat aku rehat kejap... beberapa min lepas tue aku rasa segar skit.. syukur la.. :D


gtg... saya masi x abis ketawa tgk link d fb tadi...
pagi2 lagi c sayangs dua tue buat aku terhibur.. ngee~
bye~


0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review