Tuesday, September 4, 2012

I'm Not Tall Enough

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, September 04, 2012
Photobucket
Aku suka sangat ngan gambar kat bawah nie. Even aku tak la comel sangat dalam gambar nie, tapi aku nak gambar nie jadi profile picture kat facebook aku. Tapi malangnya bila nak crop tuk dapatkan full view "University of Otago", muka aku nampak separuh je. Kalau aku bagi nampak full muka aku, logo dia plak yang kene potong. Semua nie sebab aku tak cukut tinggi. At least kalau kepala aku boleh capai line antara bata kelabu & putih tu tak perlulah aku rasa kecewa macam sekarang nie.
Patutnya aku cari something yang aku boleh pijak tuk nampak lebih tinggi

Untuk hilangkan kedukaan, jom dengar lagu Boyfriend by Justin Bieber sambil goyang-goyang kepala. WAKAKAKA~ Takde mendenye nak kecewa sangat. ;p

Spec aku pun dah lebih kurang sama macam JB kan. tehee~ ;p

Bersyukurlah dengan kurniaan-Nya. Nikmat yang Allah beri boleh ditarik balik bila-bila masa je. Ucapkanlah Alhamdulillah ♪♫♪♫~ Tukar lagu. Jom dengar lagu Raihan plak. Ngee... :)


~WASALAM~


Thanks for reading this entry.

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review