Monday, December 31, 2012

Pesta Penang 2012

Sincerely love by EiNeZz at Monday, December 31, 2012
Photobucket
Siapa tak tau setiap tahun bulan Disember mesti akan ada Pesta Penang. Time tue semua orang Penang dan orang negeri jiran yang terdekat akan datang ke pesta nie. Banyak booth jual barang, pakaian, tudung, kain, carpet, makanan, minuman dan macam-macam lagi ada kat sana. Aku pun tak lepas peluang tuk datang tengok keadaan di sana even bukanlah bertujuan untuk shopping atau main-main. Sajeee nak jalan-jalan. ;p

At mini park ala-ala i-City. :P

Bibah yang super excited. :D

You know what? Masuk dalam nie sangat panas. Crowded! Sesak dengan manusia. =.='

Pas tu Bibah offer try satay

Pas tu kitorang pegi tapak fun fair. Tapi aku tak nak main. Dah cukup pening main kat Genting hari tu.

Tapi si budak excited nie nak main jugak. So aku ngan Halidah tolong tengokkan aje. HAHAHA ;D

Dengan keadaan orang berpusu-pusu memang agak menyesakkan. Mungkin nie kali last aku pegi pesta. Lagi pun dengar citer dari kawan-kawan next year pesta nie akan dibuat kat seberang. I mean bukan kat Penang. Kalau nak pegi jau. Kene lalu bridge. Sungguh tak sanggup. Sejauh mana kebenaran khabar angin tu aku pun tak tau.

Ok itu saja. Selamat bergembira. Selamat Tahun Baru. May Allah bless you. Bless us all. Adios amigos!


~WASSALAM~
Thanks for reading this entry.

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review