Tuesday, December 25, 2012

Welcome 2013

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, December 25, 2012
Photobucket
Sekarang nie minggu study week. Mesti ramai orang dok hadap buku 24 hours. tehee~ Sedar tak sedar dah hujung tahun rupanya. Harap-harap azam korang tuk tahun nie dah tercapai. Then bolehlah tanam azam baru tuk tahun 2013 pulak. Mungkin dah ada yang buat azam baru time tahun baru Islam (1 Muharram) hari tu kan? :)
 Diari 2013

Sebelum menjelang tahun 2013 aku dah siap-siap beli diari. Ada USM logo lagi you! ;p Cek balik schedule & catat semua dalam diari nie. Sem depan ada event besar kene handle, annual projek kene attend. List-to-do kene plan awal-awal so tak la kalut nanti. Lagipun aku takde PA tuk remind kan semua benda. Ahaks!

What?! Old school type kalau guna diari bagai. Whatever! Diari ni bukan private pun. In case aku tak dapat attend meeting boleh pas kat project partner tuk jot down important things yang aku perlu tau. So, aku tak la miss apa-apa info. Tak pasal-pasal aku jugak yang susah nanti. ngeh3~

Exam!!!!

Sem ni aku amek 6 subjects tapi ada 5 paper je. Lepas tu balik Sabah. :D Wohoo~ Tak sabar. Itinerary tampal depan meja study. Hari-hari tengok. Excited! Pedahal exam tak start lagi. hik3~ Owh ya esok aku pergi bercuti. Holiday time sebelum berhempas pulas untuk exam. Doakan perjalanan aku selamat. Ok bye!


~WASSALAM~


Thanks for reading this entry.

2 say you love me too:

Rin Saharina said...

untunglah dapat pigi holiday.hehe.bila blik sabah ein? :)

EiNeZz said...

19 jan baru blek rin... x blek sabah ka? :)

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review