Monday, December 17, 2012

Review: Durian Crepe!!!

Sincerely love by EiNeZz at Monday, December 17, 2012
Photobucket
Owh sungguh aku bukan peminat No.1 durian. Tidak pernah meletakkan raja buah ini sebagai status ranking teratas dalam senarai "My Favorite Fruits". Tapi tahukah kalian sekarang nie ramai yang dok sibuk-sibuk bising pasal durian crepe?! 

Sejak kali pertama mendengar nama makhluk ini, tahap curiosity semakin melonjak-lonjak untuk ingin mencuba sendiri rasa sebenar durian crepe. Benarkah ianya sesedap seperti yang digembar-gemburkan di laman media mahupun mulut sahabat handaiku. 


Tanpa disangka diutuslah seorang sahabat bernama Farah bertanya sekiranya aku berkenan untuk membuat tempahan. Dengan harga serendah RM5 3 biji aku pun bersetuju. Chachaannggg!!! Akhirnya hari nie penantian telah berakhir. 

Boleh tahanlah rasa dia. Kalau penggemar durian memang suka giler kot. Bagi aku, at least dapat rasa dah cukup. Aku memang tak boleh makan banyak. Hari tu aku makan dua ulas je da tak boleh bangun. HAHAHA! Sape tak try lagi sila la cuba ok! Semoga berpuas hati. tata~


~WASSALAM~


Thanks for reading this entry. :)

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review