Tuesday, November 20, 2012

Camping at Nur Lembah Lenggong

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, November 20, 2012
Photobucket
Generasi first aider pada masa hadapan :') 

Sudah 18 hari aku tak update apa-apa kat blog nie. Seminggu lalu aku sangat busy dengan hal duniawi sehinggakan meragut keseluruhan cuti pertengahan semester aku selama lebih kurang 9 hari. Relek satu-satu aku akan cerita. 9-11 Nov 2012 aku terlibat dengan Annual Camp St. John Ambulans Kor USM yang berlokasi di Nur Lembah Lenggung Village, Perak. 

Cakap je pasal camping, inilah salah satu hal dunia yang menduduki tempat pertama yang paling aku tak suka. Tapi tanggungjawab menghapuskan segalanya. Tetap jugak ku galas kerana masih memikirkan hal kemanusiaan untuk mendidik adik-adik junior menjadi first aider yang berkualiti in shaa Allah. :') (Ishhh! Kenapa aku touching ni!)
Kegembiraan yang tidak boleh dilukis :D

Ready to jump!!! (^_^)v
Aku menjadi Otramen

Ini antara aktiviti yang aku buat time camp. First time aku main flying fox so excited lebih. Main dua kali tauk! Kali kedua Huda plak yang jadi Otramen. 
Ini perjalanan terbang untuk sampai ke destinasi.:p
Antara helpers yang menceriakan suasana. (^__^)
Kesayangans!

Banyak lagi photo tapi malas nak upload boleh tak? tehee~ Ok lah itu je. Nanti aku sambung citer sal 7 hari berikutnya cutiku diragut lagi. 

p/s: Kepada adik-adik, janganlah ambil hati atas segala teguran ADO. Anggaplah semua tu nasihat untuk perbaiki kelemahan diri. Sayang semua. 


~WASALAM~


Thanks for reading this entry.

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review