Wednesday, May 2, 2012

Romantic Day

Sincerely love by EiNeZz at Wednesday, May 02, 2012
Assalamualaikum dan salam sayang...

As usual today is a very hectic day to me. There are many things I have to settle in a very critical time before the event start. When I just passed by the Dataran Bintang, I saw many booths open selling some accessories, key chains, girl products and so on. But the things that really capture my heart are roses. Owh maigod dalam hati cakap "Cantiknya! I wish someone give me the red one"

Belum pun sempat senyum lama tiba-tiba nampak jam dah dekat pukul 10. Apalah masa nie selalu je jealous dengan I. Hew~ hew~ So I rushed to Dr. Jamal's room as he asked me to meet him before 10. Fuhh! Berkat saki-baki bakat olahraga time sekolah dulu sempat jugak sampai tepat pada masanya. Tengok kakilah bro! 
*angkat kening laju2*^^

A red rose and birthday card

Lepas balik dari kelas dan selesaikan segala hal duniawi tiba-tiba dapat nie. Giler ke tak terharu! Macam mana orang boleh baca kata hati saya. Belated birthday gift yang sangat romantic dan penuh dengan kasih sayang. Cehh~ Mestilah rasa surprise. The thing you wish come true. Macam magic pulak. tehee~
Thank you tau.. tau tau... Mmmuuuaaahh! ♥ ♥ ♥ 


@>~WASALAM~<@


Thanks for reading this entry.

1 say you love me too:

Rin Saharina said...

woww,sweeet.siapakah dia? :D

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review