Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru

Sincerely love by EiNeZz at Wednesday, May 16, 2012
Assalamualaikum & salam kasih dan sayang.... :)

Acik June, Ibu, Acik Nani & Acik Mar

Salah seorang wanita di atas ialah ibu saya dan yang lainnya merupakan adik-beradik kepada ibu saya. Ada sedikit iras wajah mereka bukan? :D Hehehe. Tapi persoalannya di sini, apa kaitan Hari Guru dengan empat wanita jelita di atas? Mari kita terjah! Ibu dan semua aunty saya merupakan salah empat orang seorang guru yang berkhidmat di Malaysia nie. Chewwaahh! 

So, di sini yang ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada ibu, ayah, aunty2 & uncle2 saya, guru mengaji, ustaz, uztazah dan semua cikgu serta lecturers yang pernah mengajar saya dari tak tahu apa-apa sehinggalah mengetahui sasuatu. Semoga Allah merahmati kalian semua. Terima kasih atas segala teguran dan tunjuk ajar yang diberikan. Semoga panjang unmur, murah razeki dan menjadi guru yang disayangi oleh murid-murid dan pelajar. Love you~ :')


~WASALAM~


Thanks for reading this entry.

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review