Tuesday, May 1, 2012

Makan-makan Tambah Lemak

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, May 01, 2012
Assalamualaikum dan hello semua :)

Wah... wah... kalau cerita pasal makanan semua mesti sukakan.. kan.. iye kan... Sape tak suka makan? Tipu lerr... Kali nie aku nak share sikit hidangan yang wajib cuba oleh segenap rakyat jelata. Al-maklumlah aku suka sangat try menu baru kat mana-mana eatery. Pantang nampak iklan kat tv, news atau orang post kat FB pasti semua ingin dicuba.

So, which eatery I chose? Pizza Hut...!!! Triple Chicken Sensation Pizza. Tengok gambar pun dah tau menyelerakan bukan. Plus aku pantang dengan chicken floss nie memang menjadi favoritas sepanjang zaman. Nak try jugak tak kira. Ngeh3~ ;p

Click here to enlarge the picture.

 Setelah puas menelaah akhirnya kami membuat keputusan untuk memilih Triple Sensation 1, upgrade 1 Frutass Fizz & add on Triple Sensation Platter.

Jeng! Jeng! Jeng! Ini dia regular pun da cukup mengenyangkan. ;p

Selalunya kalau dari pihak penaja logo dia akan letak dalam banner tapi kali nie letak gambar penaja terus. Ngeh3~

Garlic herb breadstix

Sangat sedap worrr! Nyummehh! :9

Saya punya Frutass Fizz. :)

In a nutshell, anda semua kena try hidangan nie. Memang puas hati sampaikan nak bangun tuk balik hostel tak larat. WAKAKA! Kepada incik penaja, terima kasih daun cempedak lain kali saya belanja plak. Stayaq!


~WASALAM~


Thanks for reading this entry. 

0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review