Friday, March 16, 2012

What So-Called "Bestfriends"...

Sincerely love by EiNeZz at Friday, March 16, 2012
Assalamualaikum & hello readers gorgeous...

Banyak kerja yang belum selesai. Meeting siang malam. Buku yang perlu dibaca tak habis baca lagi. Itu belum lagi dengan lecture yang mem-blur-kan sebab basic course tak sempat ambil dan sekarang course tue dah dimansuhkan. =.=' Amat menyesakkan fikiran, akal dan minda. Persaan, jiwa dan raga terasa dibuli lagi. Tiba-tiba dapat berita baik punya yang kononnya dapat pergi UITM Shah Alam. So, apa lagi. handphone terusku capai lalu....

To: Zafliey
Watcha duin'?


Memang tak kan pernah habis dengan on air dia. d(-.-)b ♪♫♪♫

To: Zafliey
Tak payahlah bukan boleh dengar jugak. Haha.. Mungkin Ein pergi Uitm Shah Alam nanti.


To: Zafliey
Actually tak confirm lagi. hahaha..

Aku saja bagi dia excited then spoil-kan mood dia. HAHAHA!
#evil laugh ;D
Itulah fungsi aku. Sabar jer lah jadi kawan aku. Ngeh3~ Lepas meeting dia cakap nak call aku bagi dengar dia on air. Aku ON aje. Then bila dah call aku diam dengar dia cakap-cakap apa ntah lepas tue suruh pendengar layan lagu Yuna "Terukir di Bintang". Hati yang stress tiba-tiba bahagia jadinya. ♥ ♥ ♥. Macam dikaulah lelaki paling sweet petang itu. Haissshhh! Dah jangan nak perasan!!! ((>,<))" geleng-geleng kepala sedarkan diri.

"Yok! Makasih yach!" Pic nie dia MMS lepas baru buat rambut kat saloon. :)

Lepas tue.. Lepas tue aku nak buat offically thanks pada dua jejaka ini kerana sudi tolong siapkan kerja-kerja aku yang terbengkalai. Bagi idea itu dan ini untuk microteaching tadi. Plus wish good luck lah ape semua sedangkan aku pun tak tahu aku buat ok ke tak. Apa pun Ikmal & Jeri thank you so much for all your support in everything I did. 

Kepada pemilik dua insan ini janganlah jealous okay. Ini picture jer. Saya tak curi dorang pown.. =)

Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku post picture kawan lelaki jer. Kesiannye! Takde kawan perempuan ke. Ada kot...!!!

Merekalah tempat aku mengadu, bergelak sakan & being my box of secrets. So ada apa-apa rahsia aku korang nak tau bolehlah tanya dorang. Wuek! ;p

Aini comel (^.^)v

Huda, Ayu, Rehan, Along dan Aini thank you sangat-sangat sebab sudi jadi murid Ein tadi. Syam pun sama sebab tolong jadi cameraman yang super expert! Semoga Allah membalas jasa baik korang semua. Amin...



#boleh tak saya sayang semua... muuuaaahh!!! ♥ ♥ ♥


~adios amigos~
WASALAM


0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review