Thursday, March 1, 2012

Malas Semakin Menjadi-jadi!

Sincerely love by EiNeZz at Thursday, March 01, 2012
Assalamualaikum dan hai...


A short update...

Main topic!

Tempat kejadian: Rumahku Syurgaku


Aktiviti: Sedang relek2 dalam bilik...

Ibu: Ein tolong panggilkan Joe di bawah. Ibu ada kerja mau mintak tolong. (Tunjuk muka dengan harapan aku akan segera turun ke bawah panggil adik aku naik)

Aku: Ok, baiklah. (Ambil handphone memang ada kat tangan search name 'Anak Cemerlang' and make a call). Joe ibu panggil naik atas sekarang... mau bagi hadiah.


Aktiviti: Buat apa yang patut

Ibu: Ein, panggil ayah makan. Makanan sudah siap.

Aku: Ok mummy. (Ambil handphone memang sentiasa di sisi terus press speed dial 3). Ayah, ibu panggil makan. Jom naik makan.


Aktiviti: Menonton TV di ruang tamu bawah.

Tukar-tukar channel cari program yang best. Merlin (favourite ibu) baru start.

Aku: (Ambil handphone dalam poket jeans then search for 'Beloved Mum' and taip SMS). Bu, ada Merlin @702 sekarang :)

Ibu: Reply: K


Sebab ada handphone hidup semakin malas. Nak panggil orang dalam rumah pun call dan SMS je. Jangan heranlah kalau lemak dalam badan semakin membiak. (_ _#)"



~SEKIAN~



0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review