Tuesday, March 27, 2012

I am number 12

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, March 27, 2012
Assalamualaikum & hello :)

Can you see the picture above. What it tells you?

Dah lah lambat datang kuliah lepas tue duduk kat belakang sekali. Tunduk-tunduk bawah meja supaya lecturer tak nampak perbuatan sedang mengunyah makanan. Lepas dah kenyang online pulak guna iphone kawan. Tak cukup dengan itu borak-borak dengan kawan sebelah pasal upcoming event yang agak penting dan harus diberi fokus yang agak mendalam. Cek calendar guna phone untuk merancang meeting yang bakal diadakan. Masih berborak lagi dengan penuh semangat disertai dengan body language yang begitu meyakinkan. Tiba-tiba ada suara...

Lebih kurang seperti inilah koordinat tempat duduknya

"Saya tahu dari tadi ada orang sedang sibuk bercakap-cakap. Saya perhatikan orang itu dari tadi sambil pegang-pegang handphone. Pelajar tu bukan duduk di sebelah sini, (sambil tangan menghala ke arah tengah) bukan di situ (kali nie tangan menghala ke sebelah kiri beliau) tapi di sebelah sana!" (tunjuk ke arah tempat si pesalah dan kawan dia duduk).

Angry teacher pointing someone

What the he**??? Apa neraka??? Siapakah yang beliau maksudkan??? :O Nganga mulut sampai boleh masuk 10 ekor lalat. Bukan ekor lalatlah! Lalat mana ada ekor. Maksud aku lalat itu 10 bilangannya. Faham?! Nak jugak aku explain satu-satu. (_ _#)" Nasib baik takde sorang pun yang berpaling. Tapi masih boleh berlagak cool macam tak buat salah langsung. Buat-buat pandang orang lain yang kononnya "Eee budak tu ke yang sibuk borak time lecturer sibuk bertazkirah mengajar kat depan? Pandai sangat ke sampai tak bagi perhatian. Yew please~".

Shocking face!

You know what??? That person is ME! I am number 12.
(Sila rujuk gambar pertama di atas)


~WASALAM~


Thanks for reading this entry. I'm just a very typical student who always did mistakes. =.='

2 say you love me too:

nanis_Manis said...

hoho..rileks lah..biase la tuh..kekadang dtg kelas sebab nak bagi attentend penoh je..kekeke

EiNeZz said...

hahaha... kdg2 rasa besalah klu tak datang even dah lmbat. so masuk aje... ;D

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review