Monday, February 13, 2012

"10 KALAU" Yang Mungkin Terjadi

Sincerely love by EiNeZz at Monday, February 13, 2012
Assalamualaikum & Hai


1. KALAU saya ada RM1,000,000, saya akan beli rumah dan kereta. Selebihnya saya nak pegi umrah dengan mummy.

60% rumah, 30% kereta, 10% umrah

2. KALAU saya ada boyfriend, saya akan cakap "Don't worry saya tak akan mintak duit awak. Saya ada duit sendiri untuk shopping".

I know you're a rich guy

3. KALAU saya dapat 4 flat untuk sem 4 nie, saya akan pengsan dulu then bila dah sedar barulah saya betul-betul percaya.

Ingat senang ke?! =.='

4. KALAU saya tiba-tiba terserempak dengan Faizal Tahir, saya akan cakap "Hi, I'm your big fan! Can I have a picture taken with you?". Lepas tue senyum lebar-lebar (^____^)v

FT nak sain! ;)

5. KALAU saya diberi pilihan untuk pergi melancong ke Korea atau Paris, saya akan plilih Paris. Saya sudah tiada hati dengan Korea. T____T"

Nak bergambar dekat Eiffel Tower

6. KALAU saya pegi lagi ke Universal Studios Singapore (USS), ride pertama yang akan saya lalui ialah TRANSFORMERS the ride: The Ultimate 3D Battle dan saya akan tunggu sampai Shrek keluar. 

Tuuu saya yang berdiri kat tengah-tengah!
Tak akan terlepas peluang bergambar dengan Shrek lagi :'(

7. KALAU saya diberi peluang untuk kembali ke 10 tahun yang lalu, saya tak nak. "Past is past, my present is always the best. Thank you!".

Please don't turn back time!

8. KALAU diberi pilihan untuk menyertai program realiti TV antara 1,000,000 Money Drop dan The Amazing Race, tentu sekali saya tidak akan melepaskan peluang mewakil Malaysia dalam The Amazing Race Asia :)

Watch me on AXN.. tehee

9. KALAU saya berpeluang untuk memulakan perniagaan baru, saya akan buka outlet barangan sukan Adidas dan Nike. 

Adidas tagline: Nothing Is Impossible
Nike tagline: Just Do It

10. KALAU diberi peluang berlakon, saya nak melakonkan salah satu watak original vampire dalam movie series The Vampire Diaries. HAHAHA!

By the way she's not the original vampire, she's a doppelganger

~WASALAM~


0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review