Sunday, February 12, 2012

Segmen Cik Mun: First post aku in blogging

Sincerely love by EiNeZz at Sunday, February 12, 2012
Assalamualaikum dan hai semua (^_^)v

Jom ramai-ramai join Cik Mun Blogger site! kawan saya Akma yang tag link nie kat saya.
Thank you Akma yang comel :)

Saya rasa ada jugak faedahnya join segmen Cik Mun nie. 
Salah satunya kita boleh menambahkan bilangan rakan-rakan kat blog.
Saya suka tengok banner kat bawah yang comel nie.



sila klik (^_^) untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut
~tehee~

~My First Entry~

I think there is nothing special about my first entry. 
I started my entry with my favourite song lyrics PURPLE LINE
Saya ingat lagi masa tue saya sangat minat korean group DBSK ;)
Kalau nak tengok bolehlah klik pada link kat atas tue

Saya nak tag my dear KellyAlong
wink..wink...wink

Korang pun join tau. tau. tau. hik3!

~wasalam~



1 say you love me too:

N.A.M.N said...

heeee.. tq syg!!! ^^

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review