Tuesday, February 21, 2012

How Worth I Used My 1 Malaysia Book Voucher

Sincerely love by EiNeZz at Tuesday, February 21, 2012

Assalamualaikum dan hello... hello...  kepada si jelita dan si kacak semua :)


Semalamkan... semalamkan aku tersangatlah busy nak register kursus. Nak add la nak drop la... Kalau hari-hari macam nie boleh pengsan aku dibuatnya. Tapi syukur Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan selesai seperti apa yang dihajatkan. So setelah ditakdirkan oleh yang Maha Esa semua masalah aku selesai, aku plan nak keluar untuk beli barang-barang kuliah dengan berbekalkan baucer 1 Malaysia. Tinggg!!! Macam magic plak kan. 

Jom tengok apa yang aku beli kat Queensbay Mall...

Nasi goreng ayam dan Honeydew shake

Disebabkan cik As lapar, so aku pun teman dia makan kat food court kat ground floor. Aku yang pada awalnya masih kenyang tiba-tiba berasa lapar bila masuk ke perkarangan yang dipenuhi oleh menu-menu makanan. Then aku orderlah makanan kat atas nie. First time aku makan kat sini dan baru tau harga dia agak berpatutan. Nasi aku banyak giler dan honeydew shake tue pun sedap. The meal all together only cost me RM12. 

Cak!!! As yang comel dan stylo :)

Dah kenyang makan kami pun jalan-jalan tengok-tengok barang. Aku beli ubat demam & selsema kat farmasi.

~tehee~

Lepas tue pergi Popular ambil barang. Tak beli ambil jer semua sebab ada voucher! tehee~

Surprise!!!

Inilah barang-barang yang aku beli ambil! Comel-comel kan... kan... 

Zoom sikit.. zoom sikit... Ok nampak tak?

wink.. wink.. wink... (^.~)v

Tak perlu lagi risau baca novel time light off sebab saya dah ada 'book light' yang comel....


Berbaloi tak voucher yang aku guna? Seronok! Masi ada lagi tak habis guna. Weekend nie nak habiskanlah! Ngeh3~
That's all for today. See you on my next entry. Take care dear and having a nice day (^_^)


~WASALAM~



0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review