Wednesday, February 1, 2012

PEOPLE CHANGE WITH ATTITUDE

Sincerely love by EiNeZz at Wednesday, February 01, 2012
Assalamualaikum....

Well this is my first entry in 2012! bunyi macam giler cool... ni la kalau orang jarang sangat update belog 
(-_-)"... kalau korang perasan some of my entries have been deleted... macam la korang perasan sangatkan... tengok belog aku pun boleh hitung guna jari... hahaha ;D but why? why? why are they deleted??? haishhh!!! malas nak cakap sebab apa... sebab tak best lah... LOL...


Ok2! berbalik pada title aku kat atas tu... semua orang berubahkan. Lebih2 lagi azam baru di tahun baru. Ntah betul ntah tidak azam tahun lalu dah tercapai belum. iya2 berazam tapi satu habuk pun tak buat. ngeh3~ eh2 tak baik buruk sangka sebab aku tau ada jugak azam2 korang dah tercapai kan? kan? iya kan?
(iya kan aje la =.=') mungkin aku aje yang azam tue kadang2 jadi kadang2 failed.. #rasa macam loser pun ada... (_ _#)"





Tapi yang aku maksudkan di sini ialah perubahan dalam persahabatan. It is more specific about your friendship to someone or everyone who you close to... macam tu la kiranya. Aku pun ada kawan baik yang aku selalu text lebih2 lagi kan sekarang nie nak sms pun bukan mahal sangat. Plus ada incik FB yang memesatkan perhubungan antara manusia di berbeza lokasi jau mahupun dekat. owh Mark Zuckerberg terima kasi untuk itu ;)

ya.. ya.. memang dulu aku selalu sms kawan aku.. hari2 kot! tiap masa. kalau sehari tue dia tak cakap good morning or good night mula la aku pikir yang bukan2. "dia merajuk ke? marah ke? tak nak kawan aku dah ke?" pasal tak da kredit jangan cakap la.. aku rasa setiap masa ada kredit plus2 dulu kami sms memang free giler2. Well time tu guna digi MTV Power Rangers Pack plan ok!!! 


Aku rasa plan nie sekarang dah takde... unless pada yang sesiapa guna dari dulu tak pernah2 nak tukar number or plan (setia hingga hujung hayat ;D)
tapi sekarang dah lain. Masa merubah segalanya. Masing2 dah masuk U, kolej, pokoknya tanya sama pokok lah masing2 dah ada kehidupan bila dah sambung blaja di tempat lain. boleh kira dengan jari brapa banyak aku sms dorang semua. owh bukan aku tak ingat.. bukan tak rindu.. bukan tak sayang... tapi tersangat la busy dek jadual yang pack plus meeting sepanjang zamam =.='


Lebih kurang macam nie la busy nya aku. Semua kerja buat dalam masa yang sama.

But I do care.. I do concern.. sometimes I did stalk their profile. Syukur Alhamdulillah sekarang dia dah ramai kawan baru dan hidup happy macam aku. :') kadang2 aku post comment cakap "hai good morning, selamat pagi" tapi dalam hati Tuhan saja tau maksud aku "eh2 aku rindu kau, mau peluk :'( "... so dengan harapan dia akan jawab "morning too or pagi jugak" yang boleh aku tafsirkan syok sendiri yang kononnya dia cakap "aku pun rindu kau jugak, meh sini aku peluk :') ". tapi bila dah makin dewasa ni aku rasa makin banyak sembunyikan perasaan. rindu diam2 sayang pun diam2.. hahaha~ macam pathetic kan. dengan kawan sendiri pun malu nak ngaku ((-_-))" #eh2 rasa muka makin tebal~

Adakah? Adakah? Adakah ya orang lain rasa macam apa yang aku rasa =.='



Tapi aku ada jalan penyelesaian!!! HAHAHA! see aku tau la apa nak buat.. hik3~
kepada sesiapa yang turut mengalami sejenis sindrom perasaan seperti apa yang aku rasa, apa salahnya kalau kau direct cakap kau rindu dekat kawan kau tu.. Habis cerita. Orang lain tak boleh baca perasaan kita plus muka kita pun bukan ada tulis "AKU RINDU KAU"... lebih2 lagi sekarang dah duduk jau2 jarang nak jumpa. Mana lah dia nak faham. Just simply say "hey, I miss you!" and wait what she/he replies.. pasti ko gembira bila dia cakap "I miss you too". 

Actually apa yang aku nak highlight kat sini ialah hargailah SAHABAT anda. Sebab bila kau kehilangan kawan yang paling kau sayang memang sakit weh!!! Sampai ke jantung. Serious, aku tak tipu! Aku dah rasa.

ok itu saja... adios amigos~

siapa yang baca entry nie AKU SAYANG KAMU :)
Aku sayang kawan2 lama aku, aku sayang juga kawan2 yang baru aku kenal. 


0 say you love me too:

 

~ EiNeZz ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review